მომსახურების პირობები

- Machinengo– ს რეკლამებისთვის -

1. თემატიკა, ფარგლები

1.1. ამ ზოგადი პირობების თემა (შემდგომში "AGB”) არის რეკლამების შეკვეთა და განთავსება ვებგვერდზე Machinengo.de! (შემდგომში "პლატფორმა”) ასევე პლატფორმის, როგორც დაინტერესებული მხარის გამოყენება. პლატფორმას მართავს Machinengo GmbH Artur Ladebeck Str 171, 33647 Bielefeld, გერმანია (შემდგომში "ჩვენ"ან"ჩვენთვის").

1.2. განმარტებები:

         1.2.1. შემდეგ პლატფორმაზე განთავსებულ რეკლამებს ეწოდება "შოუ"დანიშნულია.

         1.2.2 პლატფორმაზე რეკლამირებული კომპანიები შემდგომში მოიხსენიებიან როგორც "პროვაიდერი"დანიშნულია.

         1.2.3 შეტყობინებები, შეფასებები ან სხვა შინაარსები, რომლებსაც მომხმარებლები ან პლატფორმის საშუალებით აცნობენ, მოიხსენიება როგორც "მომხმარებლის წვლილი"დანიშნულია.

1.3 პლატფორმაზე რეკლამების განთავსება - თუ პლატფორმაზე მითითებული ზომით - ექვემდებარება საფასურს. რეკლამის, როგორც სავარაუდო მომხმარებელის გამოყენება უფასოა.

1.4 ჩვენი შეთავაზებები და მომსახურება ექვემდებარება მხოლოდ ამ ზოგად პირობებს. მომხმარებლის ვადები და პირობები, რომლებიც გადახრებიდან ან / და სცილდება ამ პირობებს, არ ხდება ხელშეკრულების ნაწილი.


2. ხელშეკრულების დადება, ხელშეკრულების ენა

2.1 ჩვენი პლატფორმის სერვისების გამოყენებას ეხება შემდეგი:

2.1.1. ხელშეკრულების დადება ქ გადახდილი მომსახურება:

2.1.1.1. მხოლოდ მაშინ, როდესაც მომსახურება შეუკვეთოთ, სავალდებულო შეთავაზებაა შესაბამისი ხელშეკრულების დადების შესახებ. შეკვეთის შესატანად გაიარეთ შეკვეთის პროცესი ვებ – გვერდზე და შეიტანეთ იქ მოთხოვნილი ინფორმაცია. შეკვეთის გაგზავნამდე თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა ხელახლა გადაამოწმოთ შეკვეთის ყველა მონაცემი და საჭიროების შემთხვევაში გამოასწოროთ ის. მხოლოდ შეკვეთის გაგზავნისას აკეთებთ სავალდებულო შეთავაზებას ხელშეკრულების დადების შესახებ.

2.1.1.2. ჩვენ შეგვიძლია თქვენი შეთავაზების დამუშავება ხუთი დღის განმავლობაში

  • შეკვეთის დადასტურების გაგზავნა ფოსტით, ფაქსით ან ელექტრონული ფოსტით, ან
  • გადახდის მოთხოვნა

    მიღება; თქვენ მიერ შეკვეთის დადასტურების ან გადახდის მოთხოვნის მიღების დრო გადამწყვეტია ვადის დაცვით.

2.1.2  ხელშეკრულების დადება ქ გადასახადისგან გათავისუფლებული მომსახურება:

2.1.2.1. ვებგვერდის დებულება ჯერ არ წარმოადგენს სავალდებულო შეთავაზებას შესაბამისი მომხმარებლის კონტრაქტის დადების შესახებ, არამედ სავალდებულო შეთავაზება მხოლოდ მაშინ ხდება, როდესაც მომხმარებელი გამოგვიგზავნის რეგისტრაციის მოთხოვნას და / ან ჯავშანს ვებსაიტის საშუალებით. ჩვენ ვიღებთ ამ შეთავაზებას, საჭიროების შემთხვევაში, მომხმარებლის რეგისტრაციის ან ჯავშნის დადასტურებით, ელექტრონული ფოსტით რეგისტრაციის ან ჯავშნის დადასტურების გაგზავნით ან პლატფორმაზე მომხმარებლის წვლილის განთავსებით.

2.1.3 ხელშეკრულების ენა

2.1.3.1. ხელშეკრულების ენაა გერმანული.


3. სახელშეკრულებო დებულებების შენახვა

3.1.1 თქვენ შეგიძლიათ დაბეჭდოთ ან შეინახოთ თქვენი მხრიდან სახელშეკრულებო დებულებები თქვენი ბრაუზერის ჩვეულებრივი ფუნქციონირების გამოყენებით (ჩვეულებრივ "ბეჭდვა" ან "ფაილი"> "შენახვა როგორც"). ჯავშნის მონაცემები ან შეკვეთის მონაცემები ან რეგისტრაციის მონაცემები შეიცავს მიმოხილვას, რომელიც ნაჩვენებია დაჯავშნის ან შეკვეთის ან რეგისტრაციის ბოლო ეტაპზე.

4. მომხმარებლის ანგარიში (რეგისტრაცია)

4.1. მომხმარებლის ანგარიშის რეგისტრაციისას, მითითებული უნდა იყოს სწორი და სრული ინფორმაცია. მესამე მხარის მონაცემების გამოყენება არ შეიძლება მათი თანხმობის გარეშე.

4.2. მრავალჯერადი რეგისტრაცია დაუშვებელია.

4.3. თქვენ ვალდებული ხართ საიდუმლოდ მოიქცეთ თქვენი წვდომის მონაცემები, როგორიცაა თქვენი პაროლი, რომ არ გახადოთ ისინი ხელმისაწვდომი მესამე პირებისთვის და დაუყოვნებლივ შეგვატყობინოთ თქვენი წვდომის მონაცემების დაკარგვის ან უნებართვო გამოყენების შემთხვევაში.

5. სარეკლამო მომსახურება და ფასები

5.1 რეკლამების ფორმატები, განთავსებები და გადართვის პერიოდები, აგრეთვე ნებისმიერი სპეციალური მოთხოვნები და, საჭიროების შემთხვევაში, შესაბამის ფასებს ემყარება ჩვენი მომსახურების აღწერა ან ფასების სია ან სხვა ფასების ჩამონათვალი ამ პროდუქტებისთვის, რომელიც მოქმედებდა ხელშეკრულების დადების დროს. დაასკვნა.


6. მოთხოვნები რეკლამასთან დაკავშირებით

6.1.     სისწორე და აქტუალობა: თქვენ ყოველთვის უნდა შეინარჩუნოთ თქვენი რეკლამები ზუსტი და განახლებული.

6.2.     ჰიპერბმულები: თუ თქვენი რეკლამები შეიცავს ბმულებს, თქვენ უნდა უზრუნველყოთ სამიზნე გვერდის ტექნიკური ხელმისაწვდომობა, ასევე სამიზნე გვერდის შინაარსისა და სამიზნე გვერდის კონტექსტის კანონიერება.

6.3.     შესაბამისობა მოქმედ კანონებთან: თქვენ ხართ პასუხისმგებელი იმაზე, რომ თქვენი რეკლამები არ დაარღვევს შესაბამის სამართლებრივ დებულებებს. ეს მოიცავს, მაგალითად, უსამართლო, შეცდომაში შეყვანას ან სხვაგვარად ანტიკონკურენტული რეკლამირების აკრძალვას UWG– ს, ფასების მითითების შესახებ განკარგულების ან სისხლის სამართლის დებულებების შესაბამისად.

6.4.     მესამე მხარის უფლებების დარღვევა: თქვენი რეკლამა არ უნდა არღვევდეს მესამე მხარის საწარმოო საკუთრების უფლებებს ან მესამე მხარის უფლებებს ინტელექტუალურ საკუთრებაზე, როგორიცაა დასახელების უფლებები, სავაჭრო ნიშნის უფლებები (სავაჭრო ნიშნები, რეგისტრირებული ნიმუშები) ან საავტორო უფლებები. პროვაიდერი გვარწმუნებს, რომ მას თავისუფლად შეუძლია განკარგოს უფლებები თავისი რეკლამის შინაარსზე, რომელიც საჭიროა მისი რეკლამის განთავსებისთვის და რომ არ არსებობს მესამე პირთა ურთიერთსაწინააღმდეგო უფლებები.

6.5. ᲛᲔ.ბეჭდვის ვალდებულება: პროვაიდერმა უნდა უზრუნველყოს, რომ პლატფორმაზე მის მიერ შეტანილი ნებისმიერი რეკლამა შეიცავს ანაბეჭდს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც რეკლამა გამოიყენება მხოლოდ კერძო ან საოჯახო მიზნებისთვის და გავლენას არ ახდენს ბაზარზე. საკმარისია აშკარად თვალსაჩინო, იდენტიფიცირებადი და შინაარსიანი ბმული (მაგ. „ანაბეჭდი“) მიმწოდებლის ანაბეჭდთან, რომელიც სხვაგან არის ხელმისაწვდომი. ანაბეჭდი უნდა შეესაბამებოდეს ანაბეჭდის ვალდებულებას მნიშვნელობით § 5 ტელემედიის აქტი საკმარისი.


7. მოთხოვნები მომხმარებლების შესახებ

7.1. მხოლოდ მომხმარებლის ლეგიტიმური შენატანების (შეტყობინებები, მიმოხილვები და ა.შ.) კომუნიკაცია შეიძლება პლატფორმაზე ან მის საშუალებით. კერძოდ, მომხმარებლის შემოწირულობებმა და / ან პლატფორმაზე მათმა პარამეტრებმა არ უნდა დაარღვიოს მესამე მხარის უფლებები (მაგ. სახელი, სავაჭრო ნიშანი, საავტორო უფლებები, მონაცემთა დაცვა, პირადი უფლებები და ა.შ.). მომხმარებელი გვარწმუნებს, რომ მას თავისუფლად შეუძლია განკარგოს საჭირო უფლებები პლატფორმაზე თავისი მომხმარებლის წვლილის გამოსაქვეყნებლად და ამის საწინააღმდეგოდ მესამე პირების უფლებები არ არსებობს.

7.2. მომხმარებლის წვლილი, იქნება ეს სურათებში ან ტექსტში, არ უნდა შეიცავდეს ძალადობის გამოსახულებებს და არ უნდა იყოს სექსუალური შეურაცხმყოფელი. მათში არ უნდა იყოს რაიმე დისკრიმინაციული, შეურაცხმყოფელი, რასისტული, ცილისმწამებლური ან სხვაგვარად უკანონო ან ამორალური განცხადება ან წარმომადგენლობა

7.3. მიმოხილვები, რომლებიც პროვაიდერებს ეძლევათ, არ უნდა შეიცავდეს ფაქტის არასწორ განცხადებებს ან ცილისმწამებლურ კრიტიკას და არ უნდა არღვევდეს პირად უფლებებს.
 

8. რეკლამების დაბლოკვა

8.1 ჩვენ გვეძლევა უფლება, დაუყოვნებლივ დაბლოკოს რეკლამები, თუ არსებობს მითითებები, რომ ეს ან, საჭიროების შემთხვევაში, სამიზნე გვერდი, რომელსაც აგზავნის რეკლამა ან სამიზნე გვერდის გარემო უკანონოა ან არღვევს მესამე მხარის უფლებებს. ამ მიზნებისათვის, ეს უნდა ჩაითვალოს უკანონობის ან იურიდიული დარღვევის მითითებით, სხვა საკითხებთან ერთად, თუ მესამე მხარეები მიიღებენ რაიმე სახის ზომებს ჩვენს წინააღმდეგ ან თქვენს წინააღმდეგ და ეს ზომები ემყარება უკანონობის ან / და კანონიერი დარღვევის ბრალდებას. განთავსების შეწყვეტა უნდა მოიხსნას, როგორც კი უკანონობის ან კანონიერი დარღვევის შესახებ ეჭვი გაბათილდება.

8.2. ჩვენ დაუყოვნებლივ გაცნობებთ რეკლამების დაბლოკვის შესახებ და მოგთხოვთ ბრალის გარკვევას, გონივრული ვადის მითითებით. ვადის უშედეგოდ ამოწურვის შემდეგ, ჩვენ უფლება გვაქვს დაუყოვნებლივ შევაჩეროთ ხელშეკრულება.

9. მომხმარებლის წვლილის დაბლოკვა

9.1. ჩვენ უფლება გვაქვს ნებისმიერ დროს დაბლოკოთ და / ან წაშალოთ მომხმარებლის წვლილი, იმ პირობით, რომ ეს არ ეწინააღმდეგება გამოხატვის თავისუფლების თქვენს უფლებას.
 

10. ინვოისის შედგენა ელექტრონული ფოსტით

10.1. ჩვენ გვაქვს ინვოისის მიღების უფლება ელ.ფოსტით.
 

11. პრეტენზიები დეფექტების შესახებ (გარანტია)

11.1. ნორმატიული გარანტიის დებულებები ვრცელდება ჩვენს საგარანტიო ვალდებულებებზე.
 

12. პასუხისმგებლობის უარყოფა და პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

ზიანის ანაზღაურებაზე პასუხისმგებლობაზე ვრცელდება შემდეგი:
 

12.1. განზრახვისა და უხეში გაუფრთხილებლობის შემთხვევაში, მათ შორის ჩვენი ვიკარი აგენტები, ჩვენ პასუხს აგებთ ნორმატიული დებულებების შესაბამისად. იგივე ეხება სიცოცხლის, სხეულის ან ჯანმრთელობის დაზიანების შედეგად გაუფრთხილებლობით გამოწვეულ ზიანს.

12.2. გაუფრთხილებლობით მიყენებული ქონებრივი ზიანისა და ფინანსური ზიანის მიყენების შემთხვევაში, ჩვენ პასუხისმგებლობა გვეკისრება მხოლოდ არსებითი სახელშეკრულებო ვალდებულების დარღვევისთვის, მაგრამ თანხა შემოიფარგლება მხოლოდ იმ ზიანისთვის, რაც პროგნოზირებადი და ტიპიურია ხელშეკრულების დადების დროს ხელშეკრულების დადების დროს; არსებითი სახელშეკრულებო ვალდებულებებია ის პირები, რომელთა შესრულება საშუალებას იძლევა პირველ რიგში ხელშეკრულების სწორად შესრულებას და რომელთა შესრულებაზე რეგულარულად შეიძლება დაეყრდნოს ხელშეკრულების პარტნიორს.

12.3. ამას გარდა, ჩვენი მხრიდან პასუხისმგებლობა გამორიცხულია, სამართლებრივი საფუძვლის მიუხედავად.

12.4. პასუხისმგებლობის გამორიცხვა და შეზღუდვები ზემოთ (1) დან (3) პუნქტებში აგრეთვე ვრცელდება mutatis mutandis ჩვენი მემკვიდრე აგენტების სასარგებლოდ.

12.1. პასუხისმგებლობა გარანტიის დაშვების გამო ან პროდუქტზე პასუხისმგებლობის შესახებ კანონის შესაბამისად, გავლენას არ ახდენს ზემოთ (1) დან (4) პუნქტებში პასუხისმგებლობის გამორიცხვასა და შეზღუდვებზე.

 

13. რეკლამების რანჟირება

13.1. რეიტინგის შედეგია რეკლამის განთავსების თარიღიდან. მომხმარებელს / სტუმარს შეუძლია შეცვალოს ეს პარამეტრები ვებსაიტის საშუალებით (დახარისხება). ტოპ რეკლამების შეკვეთა ასევე შესაძლებელია. კიდევ ერთხელ, უახლესი რეკლამები უფრო მაღალ შედეგებში ჩანს.

 

14. კანონის არჩევანი, იურისდიქციის ადგილი

14.1. გერმანიის ფედერაციული რესპუბლიკის კანონი. გამორიცხულია გაეროს გაყიდვების კანონი. კანონის ეს არჩევანი მხოლოდ მომხმარებლებს ეხება, რამდენადაც ისინი არ ზღუდავენ იმ სავალდებულო ნორმატიულ დებულებებს, სადაც ისინი ცხოვრობენ თავიანთი საცხოვრებელი ან ჩვეულებრივი საცხოვრებელი ადგილი.

14.2. იურისდიქციის ადგილი საქმიანი ადამიანების, საჯარო სამართლის იურიდიული პირების ან საჯარო სამართლის სპეციალური სახსრების ურთიერთობაში არის ჩვენი კომპანიის რეგისტრირებული ოფისი. ამასთან, ჩვენი არჩევანის უფლება გვაქვს, ვიჩივლოთ მომხმარებლის რეგისტრირებულ ოფისში.